معاون پشتیبانی آموزش وپرورش ملکان:

هفت مدرسه در ملکان به علت عدم گازرسانی به روستا از نفت استفاده می کنند

معاون پشتیبانی آموزش وپرورش ملکان گفت: هفت مدرسه به علت نداشتن عدم گازرسانی به روستا از نفت استفاده می کنند که در سال آینده با اتمام گاز رسانی به آنها مدارس این روستاها نیز به سیستم حرارت مرکزی تبدیل خواهندشد.

کد مطلب: ۴۴۰۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان احمد افتخاری بیان داشت:در این شهرستان ۱۵۵فضای آموزشی وجود دارد که از این ۶۱مدرسه با بخاریهای گازی ،۸۶مدرسه با سیستم حرارت مرکزی وبقیه نیز با نفت گرمادهی می شود.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ملکان گفت: این هفت مدرسه نیز به علت نداشتن عدم گازرسانی به روستا از نفت استفاده می کنند که در سال آینده با اتمام گاز رسانی به آنها مدارس این روستاها نیز به سیستم حرارت مرکزی تبدیل خواهندشد.

وی اظهار داشت : بازرسی مستمر از سیستم حرارت مدارس در فصل زمستان از الویت های کاری این اداره است ودر هفت مدرسه ای که گاز ندارند واز نفت استفاده می کنند بخاریهای چکه ای حذف شده واز بخاریهای استاندارد استفاده می شود

افتخاری همچنین برلزوم بازرسی واطمینان از سالم بودن کپسول آتش نشانی در مدارس تاکید کرد وگفت: در آینده نزدیک برای مدیران به منظور آشنایی هرچه بهتر از چگونگی مقابله با آتش سوزی دوره آموزشی برگزار خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار