معاون وزیر کار:

وجود ۱۱ هزار تعاونی زنان مهمترین ظرفیت تعاونی‌هاست

تهران (پانا) - معاون وزیر کار با اشاره به شش لایحه حکمرانی وزارت کار از برنامه‌های وزارت تعاون برای ارتباط با بخش دانشگاهی خبر داد و اعلام کرد وجود ۱۱ هزار تعاونی زنان مهمترین ظرفیت تعاونی‌هاست.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
وجود ۱۱ هزار تعاونی زنان مهمترین ظرفیت تعاونی‌هاست

مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فریده حق‌بین، رئیس دانشگاه الزهرا (س) درخصوص موضوعات مرتبط با تعاون و دانشگاه برگزار شد.

معاون وزیر کار با اشاره اینکه بخش تعاون وزارت کار آمادگی دارد ارتباطش با دانشگاه را گسترش دهد، گفت: «شش لایحه حکمرانی برای این مهم در نظر گرفته‌ایم که یکی از لایحه‌ها گسترش ارتباط با دانشگاه‌هاست. همچنین در ارتباط با حوزه‌ها با شش مرجع عالی رتبه صحبت کرده‌ایم.»

وی افزود: «بخش مهمی که مورد نظر وزارت کار است، حکمرانی تعاون در سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد است و برای این مهم طرح‌هایی در نظر گرفته شده است.»

مسکنی با اشاره به ظرفیت تعاون محور دانشگاه الزهرا اظهار کرد: «ارتباط با شش دانشکده دانشگاه الزهرا در برنامه ما هست. طبق بررسی ما حدود ۱۱ هزار تعاونی زنان در کشور داریم و این موضوع مهمی است. همچنین تعاونی‌های بزرگی داریم از حوزه تولید قطعات خودرو گرفته تا تولید مواد غذایی و غیره فعالیت دارند که امیدواریم با ارتباط میان دانشگاه و تعاون این بخش را توسعه بدهیم.»

همچنین رییس دانشگاه الزهرا در این نشست گفت: «در دانشگاه‌ها ظرفیت زیادی از تحصیل‌کردگان دانشگاهی هست که متاسفانه ورودشان به بازار کار تبدیل به یک معزل شده است و ظرفیت‌های مغفول‌مانده باید مورد توجه قرار بگیرد.»

وی گفت: «در سال تولید دانش‌بنیان دانشگاه‌ها باید بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار