امام جمعه صفادشت:

مشکل بحران آب یک مسئله جدی است

ملارد(پانا)- امام جمعه صفادشت، در خطبه نمازجمعه بر جدی گرفتن بحران کمبود آب تأکید کرد و گفت نزولات آسمانی کم شده بنابراین باید در بخش‌های مختلف مصرف آب به ویژه در بخش کشاورزی، برنامه‌ریزی شود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مشکل بحران آب یک مسئله جدی است

حجت‌الاسلام مهدی خوبرو امام جمعه صفادشت در خطبه اول نماز جمعه، حفظ زبان را سفارش پیامبر در آداب ماه رمضان دانست و گفت: پیامبر اکرم(ص) در روایات بسیاری، زبان شخص حکیم را وراء عقلش معرفی کرد که اول می‌سنجد، تفکر می‌کند، ‌‌‌‌‌‌‌‌سپس سخن می‌گوید، اما قلب منافق پشت زبانش است.

وی ادامه داد: این معجزه است که ما به دستورات اسلام به درستی عمل نمی‌کنیم اما ریشه اسلام و حقیقت پیامبر اینقدر محکم است که مردم به طرف دین کشیده می شوند.

امام جمعه صفادشت در بخشی از سخنانش، صلوات فرستادن را سیره اهل بیت در ماه مبارک دانست و بر آن تأکید کرد.

خوبرو ضمن اشاره به اینکه کاهش تورم و قیمت اقلام مصرفی صرفاً با بیان و گفتار محقق نمی‌شود، بریدن دست مافیای گرانفروشی را بزرگترین خدمت به مردم مخصوصاً ضعیفان دانست و افزود: با وجود تلاش دولت و دلسوزان ثبات قیمت در بازار، اما برخی از خدا بیخبران با گرانفروشی امیدواری مردم به آینده را سرد می‌کنند که نیازمند برخورد جدی است.

حجت الاسلام خوبرو در ادامه سخنانش، با توجه به کاهش نزولات آسمانی، مساله بحران آب را جدی دانست و خواستار مدیریت مساله آب شد، همچنین طرح شورای شهر مبنی بر ایجاد شبکه فاضلاب در صفادشت را ستودنی و راه حل را مدیریت آب در بخش کشاورزی دانست.

امام جمعه صفادشت خاطرنشان کرد: مذاکراتی که منافع ملی در آن تضمین شود و یا برای ملت ایران ثمره مثبتی داشته باشد، مورد حمایت است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدرضا موسی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار