سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نباید مواردی معدود، ساحت مقدس مدرسه و مقام والای معلم را خدشه‌دار کند

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در صفحه شخصی خود نسبت به انتشار تصاویر کوتاه کردن موی سر دانش‌آموزان، یادداشتی را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نباید مواردی معدود، ساحت مقدس مدرسه و مقام والای معلم را خدشه‌دار کند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن یادداشت مسعود بهرامی به شرح ذیل است:

«آنچه مسلم است مراجع ذی‌صلاح به تخلف یک نفر در مدرسه که موجب تکدر خاطر همه دانش‌آموزان، اولیا، فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه شده است، مطابق قوانین رسیدگی خواهند کرد و پس از صدور رأی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری، دستگاه اجرایی آموزش و پرورش نیز مطابق قانون، رای صادره را اجرا خواهد کرد.

اما دو نکته حائز اهمیت است:اول اینکه اینچنین اقداماتی مورد تأیید هیچ کس نیست و نخواهد بود و عذرخواهی از جامعه قدرشناس بابت چنین رفتارهایی کمترین وظیفه ما در آموزش و پرورش است و رسیدگی و برخورد مطابق قوانین هم بجای خود.

دوم اینکه چنین موارد معدودی نباید ساحت مقدس مدرسه و مقام والای معلمی را خدشه دار کند، همکاران خدومی که علم و احساس و جان و هستی خود را در خدمت تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم قرار داده اند، یقیناً نزد مردم فهمیم شایسته تقدیر و نزد خداوند مأجور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار