مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

دانش‌آموزان فرزند شاهد میراث‌دار امانتی ارزشمند هستند

فیروزکوه (پانا) - در جلسه بررسی‌ وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان فرزند شاهد شهرستان فیروزکوه که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه گفت دانش‌آموزان فرزند شاهد میراث‌دار امانت ارزشمندی هستند و باید به امر تعلیم و تربیت این عزیزان توجه بیشتری داشت.

کد مطلب: ۱۲۷۰۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان فرزند شاهد میراث‌دار امانتی ارزشمند هستند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، فاطمه سیر گفت: دانش‌آموزان فرزند شاهد میراث‌دار امانت ارزشمندی هستند و باید به امر تعلیم و تربیت این عزیزان توجه بیشتری داشت. از رسالت‌های ستاد شاهد آموزش و پرورش علاوه بر توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان، بررسی وضعیت آموزشی و رفتاری دانش‌آموزان فرزند شاهد است.

سیر با قدردانی از زحمات معلمان راهنمای طرح پراکنده شاهد شهرستان تأکید کرد: لازم است تحلیل نتایج آزمون سلامت روان دانش‌آموزان فرزند شاهد در دستور کار قرار گرفته و در کنار آن استعدادیابی آنها بر اساس هوش‌های نه‌گانه و هدایت به رشته‌های مورد علاقه دارای اولویت باشد.

در ادامه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از پیگیری تشکیل این جلسه گفت: امروز بنا بر گزارش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعامل موثر بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره آموزش و پرورش فیروزکوه به الگویی برای ادارات دیگر شهرستانها تبدیل شد.

نیکدل در توصیه به دانش‌آموزان حاضر در جلسه گفت: همانطور که پدران شما در جامعه به ایثار و صبر و فداکاری الگو هستند، شما نیز در بین دانش‌آموزان الگو باشید. طی بررسی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، دانش‌آموزان فرزند شاهد از نظر اخلاقی و رفتاری در جمع دانش‌آموزان ممتاز مدرسه هستند اما از نظر درسی ضعفهایی وجود دارد که در مجموعه ستاد شاهد درصدد ارتقای کیفیت تحصیلی هستیم.

پس از صحبت‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانش‌آموزان و اولیای حاضر در جلسه، مشکلات، دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را ارائه دادند که برگزاری کلاسهای تقویتی در مدت باقیمانده تا امتحانات پایان سال مهمترین خواستۀ ایشان بود. در پایان جلسه به رسم یادبود، با اهدای یادبود از دانش‌آموزان فرزند شاهد شهرستان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار