مسئول مجلس دانش‌آموزی فیروزکوه:

روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است

فیروزکوه( پانا)_ مسئول مجلس دانش‌آموزی فیروزکوه گفت روز قدس نشان‌دهنده‌ صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روزقدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است

فاطمه ایلکا مسئول مجلس دانش‌آموزی فیروزکوه در رابطه با روز قدس به پانا گفت: « روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش ( رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.»

وی تصریح کرد:« نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروز علاوه بر ایران در کشورهای مختلف جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود. روز قدس نشان‌دهنده‌ صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است.»

ایلکا در ادامه افزود: « از جمله فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی فیروزکوه به مناسبت روز قدس، فضاسازی و اجرای ویژه برنامه‌ها در مدارس، برگزاری گفتمان‌ها و جلسات با موضوع روز قدس و پویش قدس قبله دلها در قالب نقاشی، انشانویسی و تولید محتوا است که در مدارس در حال انجام است.»

وی اظهار کرد:«دانش‌آموزان فیروزکوه با در دست داشتن پلاکاردهای روز قدس، به همراه خانواده در این جهاد جمعی حضور خواهند داشت. پیشتازان ما نیز با تأسی از حضرت علی( ع) با هدف تقویت روحیه دفاع از مظلومان و استکبارستیزی با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خودشان را از مردم و به خصوص کودکان مظلوم فلسطینی اعلام می‌دارند.»

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار