دادگستری آذربایجان‌شرقی، کمک حال دولت در اقتصاد مقاومتی

تبریز (پانا) - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی یکی از رویکرد‌های دادگستری استان را کمک به دولت برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دادگستری آذربایجان‌شرقی، کمک حال دولت در اقتصاد مقاومتی

موسی خلیل اللهی در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در رابطه با بررسی مشکلات زیست محیطی شرکت پتروشیمی تبریز اظهار کرد: به منظور پیشگیری از تعطیل شدن تولید و مواجهه اشتغال با مشکلات، با ورود دادگستری و همکاری اداره کل محیط زیست استان برنامه‌های عملی و راهبردی ارائه و مشکل رفع شد.

وی افزود: پتروشیمی تبریز یکی از واحد‌های موفق و ارزآور استان است و نقش مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می‌کند.

خلیل اللهی گفت: تعطیل کردن یک واحد تولیدی راه حل و چاره کار نیست و باید با ارائه برنامه‌ای دقیق ضمن پیشگیری از تعطیلی کارخانه و اشتغال، مشکلات موجود را حل کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به خرید و فروش زمین در شهرک‌های صنعتی استان افزود: علت ایجاد شهرک‌های صنعتی، ارائه زمین مناسب با زیرساخت‌های کامل به تولیدکنندگان واقعی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد به دنبال سوء استفاده از این گونه مسائل هستند و با ورود به شهرک‌های صنعتی اقدام به خرید زمین می‌کنند، اما نه با هدف ایجاد واحد تولیدی و اشتغالزایی؛ بلکه برای انتقال به غیر و این موضوع غیرقابل قبول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار