رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش بزرگترین جامعه هدف برای ترویج صلح و دوستی در جامعه است

تبریز (پانا) - رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی آموزش و پرورش را بزرگترین جامعه هدف برای ترویج صلح و دوستی در جامعه و جلوگیری از آسیب‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بزرگترین جامعه هدف برای ترویج صلح و دوستی در جامعه است

موسی خلیل‌اللهی در مراسم افتتاح دفتر ستاد ملی صبر آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: حل اختلاف، صلح و سازش در توصیه های دینی مورد تاکید است و قوه قضائیه در زمینه صلح و سازش در حوزه های مختلف اقدامات شایسته ای انجام داده است.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: ستاد ملی صبر که امروز در آموزش و پرورش استان تشکیل و افتتاح شد ترکیبی از قوای حاکمیتی و مردمی است و تنها جایی است که دو طرف دعوا با رضایت قلبی و احساس آرامش به سازش می رسند.

وی تصریح کرد: در طرح صلح، یاری اتفاق می افتد و پروسه طولانی قضاوت نارضایتی ایجاد نمی کنند و از جمله جامعه هدف در این مورد می تواند موثر باشد آموزش و پرورش است و بعلت طرف بودن با قشر عظیم نیروی انسانی ظرفیت استفاده در این موضوع را دارد.

خلیل‌اللهی تاکید کرد: دادگستری خود را موظف می داند که تمام توان خود را برای آرامش روانی مردم بکار ببرد و حوزه پرورشی از بخش های فعال سیستم تعلیم و تربیت است و ما آمادگی کامل داریم تا کارگروه نظارت و رسیدگی را فعال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار