گرامیداشت ‌یاد معلم و معاون پرورشی که با مرگش درس ایثار معلمی را آموزش داد

شهر قدس (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و جشن نیکوکاری از مادر طیبه امینی معاون پرورشی دبیرستان تربیت شهرستان قدس که بعد از فوتش با اهدای عضو باعث نجات انسان‌های نیازمند دیگر شد به عنوان جلوه‌ ایثار و نیکوکاری تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت ‌یاد معلم و معاون پرورشی که با مرگش درس ایثار معلمی را آموزش داد

در اتاق واحد فرهنگی که در همین روزهای نزدیک طیبه امینی معاون پرورشی دبیرستان تربیت هم گذر می‌کرد اما حالا جایش بین همکاران در هفته گرامیداشت تربیت اسلامی خالی بود و تمام همکاران واحد فرهنگی سنگینی داغ پرکشیدن نا به هنگام این همکار دوست داشتنی، تلاشگر و فهیم و پر از انرژی و احساس را با تمام وجود حس می‌کردند.

به رسم قدردانی تصمیم گرفته شد که از مادر داغدیده طیبه امینی که بعد از مرگش هم با اهدا اعضای بدنش جلوه ایثار‌گری و معلم بودن را به نمایش گذاشت تقدیر شود.

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش، مهدی چیوایی معاون پرورشی، زهرا زراعتکار کارشناس مسئول واحد فرهنگی و محمود محمدی کارشناس اردویی و محمد جهانگیری کارشناس واحد فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس و همه کادر پرورشی تمام قد در برابر غم اندوه مادری داغدار به رسم ادب و قدردانی از سالها خدمت عاشقانه دخترش ایستادند و تلاش کردند با همدردی و تقدیر از این مادر در اتاق شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس تسلی بخش اندوه او باشند و یاد یار و همکار سفر کرده( طیبه امینی) را گرامی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار