مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس از مدارس بازدید کرد

شهر قدس (پانا) - کارشناس نظارت و بازرسی وزرات آموزش و پرورش به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس از حضور پرشور و نشاط دانش‌آموزان در مدارس بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس از مدارس بازدید کرد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس، در راستای نظارت بر فعالیت‌های حضوری مدارس علی رعدی، کارشناس نظارت و بازرسی آموزش و پرورش به همراه وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان از دبیرستان شاهد نوری، دبیرستان هدی، دبستان ملاصدرا و دبیرستان محمد رسول الله، بازدید به عمل آوردند.

در جریان این بازدید رعدی، با تشکر از تلاش کلیه فرهنگیان در راستای مدارس مجازی و بازگشایی مدارس از نحوه بازگشایی مدارس و حضور ۱۰۰ درصدی معلمان و ۹۴ درصدی دانش‌آموزان سخن به میان آورد و گفت: مطابق شیوه نامه بازگشایی مدارس، استمرار آموزش حضوری، برقرار است.

کارشناس نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به برنامه بازدید از فعالیت‌های مدارس، وضعیت آنها را مطلوب ارزیابی کرد.

در پایان وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گزارشی از وضعیت بازگشت به آموزش حضوری از چهاردهم فروردین ماه و همکاری خوب فرهنگیان شهرستان، انجمن اولیا و مربیان، دانش آموزان عزیز و همچنین حمایت‌های مجموعه‌های شهرستان قدس ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار