فرهنگ‌سازی کمک به بازسازی عتبات عالیات در دستور کار آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بر آمادگی این نهاد در امر بازسازی عتبات عالیات در حوزه فرهنگسازی و جمع‌آوری مساعدت‌های مالی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ‌سازی کمک به بازسازی عتبات عالیات در دستور کار آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی

نشست هماهنگی جلسه بازسازی عتبات عالیات صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

جواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه احترام به عتبات عالیات وظیفه جهان اسلام است؛ اظهار کرد: ضمن حفظ حرمت و احترام عتبات عالیات دنبال راهکار برای بازسازی عتبات عالیات باشیم.

جنگی با تاکید بر اینکه آماده هرگونه همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات برای ریل گذاری مسیرهای کمک به عتبات عالیات هستیم؛ گفت:موضوع فرهنگ سازی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در تقویم برنامه ای آموزش و پرورش قرار دارد و تحقق این مهم را در سال تحصیلی جاری و آینده با جدیت پیگیری خواهیم کرد، همچنین در بحث فرهنگیان نیز گام هایی را برای ادای نذر به این مجموعه معنوی بزرگ خواهیم برداشت.

وی اذعان کرد: دستگاه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تربیتی که با قشر عظیمی از جامعه سروکار دارد، می تواند با تبیین اهمیت موضوع فضای مناسبی را در جهت جذب نذورات مردمی در راستای بازسازی عتبات عالیات ایجاد کند.

سید حسن حسینی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: ستاد بازسازی عتبات به دستور مقام معظم رهبری در ایران راه اندازی شده است و این ستاد در آذربایجان غربی نیز سال ٨٣ راه اندازی شده است.

وی گفت: آموزش و پرورش یکی از نهاهای تأثیرگذار در این مسیر است که با فرهنگ سازی صحیح و هدف گذاری دقیق می تواند ذهنیت جامعه را برای ادای این نذر معنوی بزرگ آماده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار