اجرای طرح مهمانی ‌ماه‌ خدا برای اولین بار در استان فارس

شیراز (پانا) - معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس، ضمن تاکید بر ضرورت حفظ و تثبیت فرهنگ روزه کله گنجشکی برای نونهالان در بین خانواده‌ها گفت طرح "مهمانی ماه خدا" با هدف ترویج و تثبیت فرهنگ روزه‌ کله‌گنجشکی در استان برگزار شده که مورد استقبال بسیاری از سوی خانواده‌ها واقع شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مهمانی ‌ماه‌ خدا برای اولین بار در استان فارس

سرهنگ محمد جعفر دوستدار، امروز در نشست اعلام اقدامات صورت گرفته در ماه مبارک رمضان که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: ما به‌دنبال این هستیم که با دانش‌آموزان و کودکان بتوانیم بصورت تعاملی ارتباط برقرار کنیم.

دوستدار با اشاره به راه‌اندازی سایت ماه نور ویژه طرح مهمونی ماه خدا و برای ارتباط دوسویه با روزه اولی‌ها و روزه کله گنجشکی‌ها افزود: نونهالان ما می‌توانند وارد سایت mahenoor.ir شوند و پس از تکمیل اطلاعات، وارد کانالی تحت عنوان مهمونی با بیش از ۲هزار و ۵۰۰ عضو خواهند شد که در این کانال هر‌ روزه کودکان و روزه اولی‌ها با چالش‌ها و برنامه‌های متفاوت فعالیت می‌کنند.

او ادامه داد: چالش‌های کانال مهمونی به صورت عکس، ویدئو و مسابقه است که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

دوستدار در خصوص سایت ماه‌نور بیان کرد: مراجعه‌کنندگان با ورود به سایت می‌توانند تعداد افراد ثبت‌نام شده هر منطقه استان فارس و یا خارج از استان را مشاهده کنند که تاکنون ۷۴۶۷ نفر در سایت ثبت نام کرده‌اند.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس، ضمن قدردانی از شهرداری شهر صدرا و شیراز گفت: این دو نهاد پشتیبانان اصلی طرح مهمونی خدا هستند‌.

به گفته سرهنگ دوستدار، در نیمه ماه مبارک رمضان هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) جشن روزه اولی‌ها و روزه کله گنجشکی‌ها برگزار خواهد شد که امیدواریم استان فارس الگویی باشد تا در سال‌های آینده شاهد اجرای این طرح در سراسر کشور باشیم.

وی اضافه کرد: در آخر ماه رمضان نیز جشن سپاسگزاری به درگاه خداوند بابت ماه مهمانی برگزار خواهد شد که امیدواریم با ورود آموزش پرورش به این عرصه، آمار ثبت نام در سایت افزایش پیدا کند.

دوستدار گفت: لوح سپاسی با عنوان قهرمان و با امضا استاندار فارس و امام جمعه شیراز برای شرکت‌کنندگان در این طرح درب منزل ارسال خواهد‌ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار