آغاز ثبت‌نام دوره رباتیک، خلاقیت و اختراعات

ایللام (پانا) - مدیر پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام خبر داد در راستای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزی و هدایت آنان، ثبت‌نام دوره مهارتی رباتیک و اختراعات خوارزمی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام دوره رباتیک، خلاقیت و اختراعات

سید سعدالله نبوی نژاد عنوان کرد: دانش آموزان علاقه مند رده سنی ۸ تا ۱۶ سال سراسر کشور می توانند تا پایان هفته ( ۱۸ فروردین ۱۴۰۱) از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام در دوره اقدام کنند. دوره زیر نظر مدرس برجسته کشوری و داور مسابقات بین المللی رباتیک، پیمان جاسمی به صورت سه جلسه در هفته در روزهای زوج ( شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ) در بازه زمانی ۱۵:۳۰ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره دانش آموزان در ارتباط با مسابقات کشوری رباتیک، جشنواره های دانش آموزی بویژه جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی و اختراعات آشنایی لازم را کسب کرده و برای مسابقات آمادگی لازم را به دست می آورند که طبق برنامه، پس از پایان ثبت نام روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ تا ۱۷ جلسه توجیهی به صورت حضوری در محل پژوهش سرای فرهیختگان ایلام و همزمان بصورت مجازی از طریق اسکای روم با حضور ثبت نام شدگان و والدین برگزار خواهد شد. تعداد جلسات و هزینه دوره در جلسه حضوری متعاقباً اعلام می شود.

این دوره برای دانش آموزان شهر ایلام به صورت حضوری و برای سایر استان‌ها و شهرستان‌های مختلف به صورت زنده در بستر اسکای روم برگزار خواهد شد.

برای ثبت نام در این دوره از طریق لینک زیر اقدام کنید. https://b2n.ir/g50903

آدرس پژوهش سرای فرهیختگان ایلام جهت مراجعه حضوری : ایلام -بلوار شهید اشرفی اصفهانی -ابتدای بلوار اصناف - خیابان شهدای سلیمانی - جنب حسینه امام خمینی(ره) - پژوهش سرای فرهیختگان ایلام هست.

خبرنگار: پریسا پورابراهیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار