کسب مقام اول دانش‌آموز رودهنی در فوتبال رباتیک

رودهن (پانا) - دانش‌آموز فرزانگان، عضو خانه نخبگان صبرا رودهن، مقام اول مسابقات فوتبال رباتیک، تشویق خانواده و تلاش و کوشش را مهم‌‌تر از داشتن استعداد عنوان می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول دانش‌آموز رودهنی در فوتبال رباتیک

آمیتیس عطاردی دانش‌آموز پایه دهم رشته ریاضی آموزش و پرورش رودهن و عضو خانه نخبگان صبرا اظهار کرد: کلاس پنجم بودم که به واسطه علاقه‌ام به رشته رباتیک با تشویق‌های مادرم وارد کلاس‌های آموزشی شدم که از طرف شرکتی به نام لکو برگزار می‌شد، اساتید با تجربه من را در این مسیر به خوبی راهنمایی کردند و من به پشتوانه علاقه و استعدادم تمام تلاش خود را در این مسیر خرج کردم تا توانستم راه خود را بیابم.

او افزود: ناامیدی اصلی‌ترین عامل شکست است و من سعی کردم تحت هیچ شرایطی آن را به خود راه ندهم و هر روز محکم تر از قبل در این عرصه گام بردارم. همین همت و امید به خدا باعث شد تا بتوانم در مسابقات منطقه و کشوری مقام اول را کسب کنم و 3 بار نیز به مسابقات جهانی اعزام شدم که به دلیل مشکلات مالی و هزینه‌های کلان قادر به رفتن نشدم.

عطاردی درباره رشته‌هایی که در آن علاوه بر رباتیک فعالیت دارد گفت: چرتکه، شطرنج و محاسبات سریع ریاضی از جمله رشته‌هایی است که در آن فعال و حائز رتبه بودم، اما بیشترین تمرکز، علاقه و فعالیت من رباتیک است.

این عضو خانه نخبگان صبرا تصریح کرد: پشتکار و تلاش و تشویق خانواده را بیشتر از داشتن استعداد در موفقیت موثر می‌دانم و مشوق اصلی من در این رشته نیز مادرم بود.

وی به رشته تحصیلی و شغل مورد علاقه آینده خود اشاره کرده و ادامه داد: در مورد این هنوز نتیجه قطعی نگرفتم چون من هم علاقه‌مند به رباتیک و هم نجوم هستم و دوست دارم وارد رشته‌ای که شامل هر دو باشد مثل هوافضا یا مهندسی طراحی صنعتی یا هر رشته دیگر از این قبیل شوم. همچنین در صدد هستم تا استعداد و علاقه‌ام را در کشور خود پرورش دهم و همین جا عضو مفیدی برای جامعه باشم.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار