سومین همایش رابطین پژوهشی شهرستان ایلام برگزار شد

ایلام(پانا) - سومین همایش رابطین پژوهشی مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و کاردانش با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سومین همایش رابطین پژوهشی شهرستان ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام، با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش سومین همایش رابطین پژوهشی مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و کاردانش با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام برگزار شد.

حشمت اله‌وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در این همایش با تاکید بر راهبردهای کلان سند تحول از نقش و اهمیت ضرورت پژوهش‌های دانش‌آموزی در رشد و شکوفایی دانش‌آموزان خبر داد و گفت: قرار گرفتن دانش آموزان در محیط های یادگیری سبب بروز خلاقیت و نوآوری در آینده سازان می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره بر نقش و اهمیت پژوهش در رشد و توسعه‌ کشور، تصریح کرد: پژوهش سرمایه‌گذاری بلندمدت است که ثمره آن به جامعه برمی‌گردد.

سید سعداله نبوی نژاد مدیر پژوهش سرای فرهیختگان شهرستان ایلام نیز در این همایش با ارائه‌ گزارشی از روند برنامه‌ها و اقدامات این پژوهش‌سرا، اظهار کرد: پژوهش سرا محلی برای کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی است و این مرکز با اجرای رویدادهای علمی، همایش‌ها و جشنواره‌های علمی زمینه بروز استعدادها را فراهم می‌کنند.

وی افزود: این مرکز با برگزاری دوره‌های مختلف و تفاهم نامه های اجرایی با سازمان فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری و هم افزایی با ادارات، مهارت محوری را در بین دانش‌آموزان ترویج و آنان را برای رشته‌های آینده همچون نانوفناوری، جشنواره های و المپیادهای علمی آماده می‌کند.

قرائت قرآن، پخش سرود ملی، سخنرانی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ایلام و کارشناس نظارت و پیگیری امور پژوهش سراهای استان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار