مجید هداوند:

مهم‌ترین اثر آموزش حضوری بازگشت شور و نشاط به مدرسه و زندگی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

کرج (پانا) - معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان استثنایی عنوان کرد مهم‌ترین اثر آموزش حضوری بازگشت شور و نشاط و شعف به مدرسه و زندگی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین اثر آموزش حضوری بازگشت شور و نشاط به مدرسه و زندگی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان استثنایی، به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز و کارشناسان سازمان از مدارس اسپرورین، ایمان و مرکز ویژه مشکلات یادگیری ناحیه 3 کرج بازدید کردند.

مجید هداوند، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت آموزش حضوری دانش آموزان گفت: مهم ترین اثر آموزش حضوری بازگشت شور و نشاط و شعف به مدرسه و زندگی دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

وی افزود: بر همین اساس، مدیران مدارس تدابیر و تمهیدات لازم را برای حضور همه دانش‌آموزان در مدارس به کار گیرند تا در زمان باقی‌مانده از سال تحصیلی شرایط به‌گونه‌ای باشد که امکان بهره‌مندی همه دانش آموزان از آموزش‌های باکیفیت فراهم شود.

در ادامه عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: عمده مشکل مدارس بحث هزینه ایاب و ذهاب است که به‌زودی با حمایت سازمان و کمک اولیا و مشارکت شهرداری مناطق این مشکل حل می‌شود.

وی تاکید کرد: با استعانت از الطاف خداوند متعال، با حضور فعال و پرشور دانش‌‌آموزان در مدرسه بیشترین بهره را از تعلیم و تربیت خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار