رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران:

شهرداری تهران برنامه‌های ۱۴۰۱ را به‌صورت ریز عملیات شفاف‌سازی کند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا خواستار توضیحات تکمیلی درخصوص برنامه‌های عملیاتی شهرداری تهران در سال 1401 شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران برنامه‌های ۱۴۰۱ را به‌صورت ریز عملیات شفاف‌سازی کند

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در واکنش به سخنان زاکانی گفت: ضمن خداقوت به پرسنل شهرداری تهران که در این مدت تلاش کردند تا برای آماده سازی شهر اقدام کنند؛ اما از آقای زاکانی می‌خواهم که ما را نسبت به برنامه‌های ۱۴۰۱ به صورت ریزعملیات توجیه کنند؛ چرا که مثلا وقتی خبرنگاران از ما در مورد قرارگاه مسکن می‌پرسند ما در حد کلیات می‌دانیم و جوابی برای جزییات نداریم و حتی با برخی فرمول‌های خودم هم نمی‌توانم پاسخی پیدا کنم.

وی با بیان این‌که لازم است در یک فرصت مفصل گفت‌وگویی با شهرداری در مورد قرارگاه مسکن داشته باشیم اظهار کرد: ضمن تشکر از شهرداری برای انجام طرح‌های استقبال از بهار چه در حوزه خدمات شهری و چه در حوزه فرهنگی باید بگویم که توقع‌مان بیشتر از این بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با بیان این که یکی از عرصه‌های نگاه حضرت آقا برای ایجاد امید و نشاط تنها امیدآفرینی در بیان وعده‌ها و آرزوها نیست؛ بلکه ایجاد شور و نشاط در بدنه جامعه است، اظهار کرد: مردم بعد از دو سال از شیوع کرونا نوروزی متفاوت داشتند و جامعه آماده بود که مشارکتی فعال در مسائل اجتماعی داشته باشد به خصوص در محلات جنوب تهران.

وی اضافه کرد: پنج گروه از طرف من در این ایام به پنج پهنه شهر تهران رفتند که گزارش محرمانه آن را از عملکرد شهرداری تهران در این مدت به شهردار تهران ارائه می‌کنند که البته هدف‌مان مقایسه نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار