بوی ماه مدرسه

شهرکرد(پانا)_ دوباره درهای مدارس به روی دانش آموزان گشوده شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بوی ماه مدرسه

با حضوری شدن مدارس از 14 فروردین ماه 1401 شور و اشتیاق زیادی در سطح شهر و مدارس برپا شده است. دانش آموزان با حضور در مدرسه نشان دادند که از آموزش در فضای مجازی خسته شده اند و دوست دارند بار دیگر بر سرکلاس و در کنار هم شاگردی های خود بنشینند.

توران شفیعی معاون پرورشی دبیرستان مرضیه شهرکرد در گفت و گو با پانا گفت: مدرسه جایگاهی است که همه دوست دارند صدای هیاهوی دانش آموزان در آموزشگاه اوج بگیرد بنابر این مدارس بدون دانش آموزان بی معنا است.

شفیعی در ادامه افزود: مدرسه اولین پایگاه اجتماعی شدن دانش آموزان است؛ آموزش های چهره به چهره سبب یادگیری بهتر درس ها می شود پس با توجه به این نکات آموزش های حضوری بهتر از آموزش های مجازی است.

وی در رابطه با فواید آموزش های حضوری بیان کرد: آموزش حضوری باعث می شود دانش آموزان مفهوم بهتری از درس ها برداشت کنند، یادگیری مفهوم درس ها باعث ایجاد جامعه ای سالم تر می شود؛ هرچه دانش آموزان با مسئولین مدارس و دوستان خود گفت و گو داشته باشند باعث بالا رفتن روابط عمومی و روحیه شاد آنان می شود.

ریحانه شهرانی یکی از دانش آموزان پابه نهم دبیرستان مرضیه در خصوص ابن موضوع گفت: با بازگشایی مدارس دانش آموزان پر انرژی تر از گذشته هستند ؛ آموزش مجازی در هر حالت نمی تواند جایگزین آموزش های حضوری شود با حضوری شدن کلاس های درسی حال و هوای مدرسه ما پر از شورو نشاط است.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار