استاندار قزوین:

رفع نقاط حادثه‌خیز در دستورکار جدی قرار دارد

قزوین (پانا) - استاندار قزوین عنوان کرد در سال جاری اصلاح مسیرها جهت کاهش تصادفات و رفع بخش عمده‌ای از نقاط حادثه‌خیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رفع نقاط حادثه‌خیز در دستورکار جدی قرار دارد

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین گفت: در سال جاری اصلاح مسیرها جهت کاهش تصادفات و رفع بخش عمده ای از نقاط حادثه خیز در دستورکار قرار خواهد گرفت و بودجه های عمرانی در حوزه هایی که بیشترین نفع را برای مردم دارد هزینه می شود.

وی تصریح کرد: تلاش دستگاه‌های مختلف در ایام نوروز بسیار ارزشمند است و امیدواریم این تلاش‌ها با نشاط و شادی مردم همراه باشد.

اعلایی عنوان کرد: بخشی از خدمات دستگاه‌های مختلف عضو این شورا در استان، ابعاد ملی دارد که ثبت ۱۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان این موضوع را تصدیق می‌کند و باید تمامی تصمیمات با نگاه ملی گرفته شود. البته نباید نسبت به مردم استان هم مغفول ماند و انتظار داریم مردم به ویژه در روز طبیعت نسبت به سال قبل تفاوت را مشاهده کنند و نظم بخشی مناسبی در محور‌های پرتردد رقم بخورد.

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی مانند اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد برای روز طبیعت برنامه‌های مناسبتی تدارک ببینید تا مردم استان هم از این برنامه‌ها استفاده کنند.

اعلایی تاکید کرد: چندین استان کمترین تصادفات جاده‌ای را نسبت به سال گذشته داشته اند و باید در استان قزوین سعی شود با توجه به حجم تردد، تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کند تا خانواده‌های کمتری داغدار شوند. برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای باید استقرار در مسیر‌های فرعی بیشتر باشد و امکانات و تجهیزات بیشتر در جاده‌های فرعی مستقر شوند، چرا که بیشترین حجم تصادفات در جاده‌های فرعی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار