نشست ستاد خدمات سفر در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ به منظور برنامه‌ریزی وهماهنگی برنامه های نوروز ۱۴۰۱ جلسه‌ ستاد خدمات سفر شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر، معاونین فرمانداری بوشهر،شهردار ،رئیس شورای اسلامی شهربوشهر ودیگر اعضای ستاد در محل سالن شهرداری  بوشهربرگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد خدمات سفر در بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر؛ صالح رحیمی فرماندار بوشهر با بیان اینکه این جلسه به منظور خدمات بهتر به مهمانان نوروزی با اعضای ستادخدمات سفر شهرستان بوشهر تشکیل شده است بر لزوم هماهنگی میان دستگاه های عضو ستاد برای اجرایی شدن برنامه ها تاکید نمود و وظیفه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر را در استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی بسیار خطیر توصیف کرد و گفت : مسئولیت وکار هر دستگاهی در ایام نوروزباید مشخص شود تادچار اختلاف نظرها یا گله مندی از هم نباشیم و بتوانیم خدمات خوبی به مسافران ارائه نماییم .

وی در ادامه گفت :با توجه به استفاده از تجربیات گذشته و بررسی نکات قوت و ضعف، مورد تاکید است و باید به مواردی که همگی اتفاق نظر داریم بپردازیم و تصمیم گیری کنیم وهر یک از کمیته ‌های ستاد شهرستان باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن در جهت بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.
در این نشست همچنین اعضای حاضر در خصوص برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1401 نظرات و پیشنهادات خود را نیز مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار