خدمات قابل توجه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲

بوشهر (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در بخش‌های اسکان مهمانان، جشنواره‌های ورزشی هیات‌ها و‌ استقرار منجیان غریق در ایام تعطیلات نوروزی 1402 خدمات قابل توجهی ارائه کرده است.

کد مطلب: ۱۳۶۰۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمات قابل توجه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، فعالیت‌های نوروزی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از پیش از تحویل سال نو با تشکیل جلسات و کارگروه‌های مربوطه آغاز شد.‌

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این باره اظهار کرد: برای ساماندهی و آماده سازی خوابگاه‌های ورزشی و سالن‌ها جهت اسکان اضطراری، برگزاری برنامه‌های ورزشی متعدد و نیز استقرار منجیان غریق در سواحل، پیش از آغاز نوروز برنامه ریزی شد.

کمال صالح احمدی با اشاره به حضور مسافرین نوروزی در استان بیان کرد: کلیه خوابگاه‌های ورزشکاران در ده شهرستان استان با ظرفیت حداقل روزانه هزارنفر از مهمانان نوروزی پذیرایی کردند. همزمان استادیوم های ورزشی و اماکن سرپوشیده (در هرشهرستان حداقل سه سالن) با ظرفیت روزانه حداقل 5 هزار نفر، برای شرایط نامساعد جوی آماده باش بودند.

وی ضمن عرض خداقوت و تشکر ویژه از منجیان غریق در سراسر استان گفت: در 19 شناهگاه مجاز، منجیان غریق ما مستقر شده و در زمان فعالیت خویش جان چند هموطن را از غرق شدن نجات دادند.

صالح احمدی در خصوص منجیان غریق افزود: فعالیت‌های فداکارانه این عزیزان قابل تقدیر است و در این راستا از منجی غریقی که در دیلم جان یک کودک را با لطف پروردگار از‌ مرگ حتمی نجات داده بود با حضور در این شهرستان تجلیل شد.

وی همچنین به برگزاری جشنواره‌های نوروزی و مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۱۰ برنامه ورزشی و جشنواره بازی های بومی و محلی با هدف معرفی جاذبه های فرهنگی استان و ایجاد فضای با نشاط نوروزی در شهرستانهای مختلف برگزار شد و به فراخور ظرفیت‌های هر شهرستان ایستگاه های ورزشی و مسابقات خانوادگی و ورزش ها و بازی‌های آبی ساحلی برپا شد که استقبال پرشور مسافرین نوروزی را به همراه داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به حضور خود و معاونین اداره کل در شهرستانهای مختلف گفت: ایام نوروز با حضور در چند شهرستان با مسئولان شهرستانی هم جلساتی برگزار کردیم که امیدواریم نویدبخش شروع مطلوبی برای اداره کل ورزش و جوانان و فعالیت‌ها و خدمات این حوزه در سال جدید در سراسر استان باشد.

وی در پایان از تلاش‌ها و زحمات همکاران و همه مدیران شهرستانی و هیات‌های ورزشی که در طول ایام نوروز، شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمات رسانی بودند‌ سپاسگزاری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار