شهرستان قدس مسیر گذر، مهمانان و مسافران نوروزی

شهر قدس ( پانا)- ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان قدس از آمادگی و تجهیز دبیرستان دخترانه شاهد غدیر، جهت پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی فرهنگیان سراسر کشور به علت قرار گرفتن در مسیر گذر در ایام نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان قدس مسیر گذر، مهمانان و  مسافران نوروزی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش‌و پرورش شهرستان قدس، وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن آرزوی سلامتی و سفری خوش برای مسافران از دبیرستان دخترانه شاهد غدیر بازدید کرد و گفت: نوروز امسال در مدرسه شاهد غدیر ستاد اسکان فرهنگیان اجرا می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته افزایش تعداد را داریم. سالهای گذشته ۲۵ نفر فرهنگی در سه اتاق پنج نفره و نمازخانه که ۱۰ نفر ظرفیت داشت، اسکان داده می‌شد، امسال ۴۰ فرهنگی در شش اتاق پنج نفره اسکان داده می‌شود.

وی افزود: ثبت نام برای اسکان در آموزش و پرورش از طریق سایت www.eskan.medu.ir انجام می‌شود و متقاضیان از طریق این سایت وارد سامانه اسکان شده و ثبت نام خود را انجام دهند.
وحید محرمی گفت: با توجه به اینکه شهرستان قدس محل گذر است معمولاً مسافران که خسته راه هستند در این مدرسه اقامت خواهند داشت و امید است بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار