بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا:

امیدوارم فصل رویایی استقلال به قهرمانی ختم شود

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال عملکرد فنی این تیم را در فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال رویایی توصیف و آرزو کرد در نهایت آبی‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
امیدوارم فصل رویایی استقلال به قهرمانی ختم شود

امیرحسین اشرفی/ بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا، با توجه به شرایط استقلال در سال گذشته اظهار داشت: «عملکرد استقلال در این سال رویایی بوده است. در لیگ برتر 23 هفته بازی کردیم و هیچ شکستی نداشتیم. عملکرد خط دفاعی این تیم خیلی خوب بوده است. در زدن گل هم توانستیم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم. از لحاظ آماری هم توانستیم رکورد شکست‌ناپذیری را هم بدست بیاوریم. امیدوارم این فصل رویایی در سال جدید به قهرمانی تیم ختم شود. از لحاظ فنی واقعا تیم عالی و رضایت‌بخش بوده است.»

وی افزود: «شاید تلخ‌ترین و بدترین خبر سال 1400 حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود. دو قدرت ایران که نتوانستند با کارشکنی مسئولان داخلی و دست دست کردن مدیران قبلی خودشان را در لیگ قهرمانان آسیا ببینند. این دو تیم پرتماشاگرترین تیم‌های آسیا هستند ولی نتوانستند در لیگ قهرمانان شرکت کنند. بالاخره باید یک جایی با ای‌اف‌سی به توافق برسیم. کلی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داریم و به راحتی نمی‌شود آنها را رفع کرد و شاید سالها طول بکشد. این مشکلات البته فقط مربوط به کشور ما نیست و نزدیک چهل تیم با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. یکجا باید راست بگوییم و کار را درست کنیم. درست است که اعصاب ما را خراب کردند اما باید فوتبال را به سمت حرفه‌ای‌گری ببریم تا هم باعث توسعه شویم و هم پیشرفت فنی و کیفی حاصل شود.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «یکی از راه‌های توسعه تیم‌های ما خصوصی‌سازی است که امیدوارم این اتفاق واقعا بیافتد. کار خصوصی‌سازی تازه اتفاق افتاده و باید زمان بگذرد تا ببینیم واقعا در چه مسیری پیش می‌رود. کسی نیست که از خصوصی‌سازی بدش بیاید چون مشخصا همه فعالیت‌ها به صورت شفاف و واضح انجام می‌شود و پنهان‌کاری نمی‌شود. یکی از مشکلاتی که این دو تیم دارند، بدون شک مدیریت‌های شکننده و پرهزینه‌ای است که هر سال بر روی بدهی‌ها انباشته می‌شود.»

بهتاش فریبا در پایان درباره اوضاع فعلی مدیریت استقلال گفت: «از تعامل خوبی که بین مدیریت و مجیدی برقرار شده، استقلال سود برد. خوشبختانه آجرلو با تمدید 3 ساله قرارداد مجیدی، این اعتماد و اعتقاد را به کادر فنی ثابت کرد و آنها با خیال راحت کارشان را پیش بردند. مدیریت شرایطی را فراهم کرد که فرهاد راحت‌تر بتواند کارش را بکند. با این روند فکر می‌کنم تیم به آرامش رسید و فقط تمرکزش را برای قهرمانی می‌گذارد. این تیم در چند فصل اخیر این آرامش را نداشت و بدون شک عملکرد مدیریت در این مورد بی‌نظیر بوده است که به کادر فنی هم آرامش را منتقل کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار