بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا

هواداران استقلال نباید از قهرمانی ناامید شوند

به برد مقابل گل گهر سیرجان خوش‌بین هستم/ باید مراقب کی‌روش استنلی باشند

تهران (پانا) - عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است این تیم از بازی با گل گهر سیرجان دوباره روی نوار برد قرار خواهد گرفت تا به دربی برسد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
هواداران استقلال نباید از قهرمانی ناامید شوند

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با پانا درباره توقف استقلال مقابل نساجی قائمشهر در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: « هوادار استقلال نباید از این تساوی ناراحت باشد، نساجی تیم ته جدولی نیست که امتیاز از دست دادن مقابل آنها باعث ناامیدی شود، آنها تیم دهم جدول هستند و تیم خوبی دارند. آنها خیلی خوب استقلال را آنالیز کرده بودند و کناره‌های استقلال را بسته بودند ولی استقلال با همین وضعیت هم 5 الی 6 موقعیت خوب داشت اما خوب توپ‌ها تبدیل به گل نشد که راحت‌ترین توپی که باید گل می‌شد ضربه سر ژستد بود که با واکنش خیلی خوب علیرضا حقیقی روبرو شد.»

وی ادامه داد: «در کل به نظرم فوتبال خوبی ارائه شد، وقتی تیمی این همه موقعیت ایجاد می‌کند و نمی‌تواند گلزنی کند باید اسم آن را بدشانسی گذاشت. یک زمانی هست شما موقعیت ایجاد نمی‌کنید، آن وقت باید گفت تیم بد بازی می‌کند اما استقلال در این بازی از نظر فنی خوب بود و بدشانسی همراه با درخشش حقیقی باعث شد توپ‌ها گل نشود. هوادار ما هم نگران قهرمانی نباشد، بردهای استقلال دوباره شروع خواهد شد و با بردها جلو می‌رویم.»

پیشکسوت استقلال درباره دیدار مقابل گل گهر سیرجان که قرار است عصر فردا برگزار شود، گفت: « بازی سختی در پیش است. هر دو سرمربی از تفکرات هم آگاهی دارند و تاکتیک هم را می‌دانند. من فکر می‌کنم خطرناک‌ترین بازیکن گل گهر برای استقلال کی‌روش استنلی است که ضربات سر خوبی می‌زند و خوب به توپ ضربه می‌زند. باید قسمتی که قرار است ارسال برای استنلی انجام شود را بازیکنان استقلال ببندند که بیشتر بر عهده صادقی است که ارسال‌های خیلی خوبی دارد. باید سعی کرد از کناره‌ها خطا نداد تا موقعیت ایجاد نشود. کار بسیار سخت است اما باید خوش‌بین به پیروزی مقابل گل گهر سیرجان چون استقلال باید اختلاف با پرسپولیس را حفظ کند و صدرنشین بماند تا به دربی برسیم.»

وی در واکنش به حاشیه‌های باشگاه استقلال و بیانیه‌نویسی‌های دنباله‌دار این باشگاه و مطرح شدن حمایت‌های غیر فوتبالی از پرسپولیس گفت: « من این ماجرا را به شکل دیگری می‌بینم. دو نفر از بهترین بازیکنان استقلال به هر ترتیبی از دست داده شدند، بازیکن‌هایی که غیر از استقلال می‌توانند به تیم ملی هم کمک کنند. شما وقتی این بازیکن‌ها را از فوتبال منع می‌کند، باید گفت این بازیکن‌ها باید چه کار کنند. ما هم خدمت سربازی رفته‌ایم و در پاس بودم، زمانی که آموزشی بودم ما کره جنوبی رفتیم و در جام ریاست جمهوری بازی کردم و از آن سمت امریه شدیم.»

عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال در پایان گفت: « همیشه در تاریخ همینطور بوده است، بازیکن‌هایی که سرباز می‌شدند برای تیم آزاد بودند. بازیکنی که سرباز می‌شود و توانایی بازی در تیم ملی را دارد چرا باید از بین برود؟ این بازیکن‌ها اینقدر زحمت کشیده‌اند تا به تیم ملی برسند، حالا باید راهی دسته اول شوند؟ من اصلا کاری با بیانیه‌ها ندارم و کلی حرف می‌زنم، حتما باید فکری به حال این موضوعات شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار