نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با پانا:

تکاپو، حرکت و جنبش دولت برای رضایت‌مندی مردم کاملا مشهود است

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تکاپو، حرکت و جنبش دولت برای رضایتمندی مردم کاملا مشهود است گفت یکی از مطالبات جدی مجلس از دولت آن است که همیشه اصل سوم قانون اساسی را چراغ راه فعالیت‌های خود قرار دهد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تکاپو، حرکت و جنبش دولت برای رضایت‌مندی مردم کاملا مشهود است

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با پانا ضمن ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: «واقعیت این است که بنای دولت سیزدهم بر انجام اقدامات و کارهای بر زمین مانده است. برای ما مشهود است که دولت کاملاً در حال تکاپو، حرکت و جنبش برای دستیابی به حد بالاتری از فعالیت‌ها و ایجاد رضایتمندی است.»

وی افزود: «ما همانگونه که از طریق مقررات‌زدایی و ایجاد مقررات مورد نیاز به دولت کمک می‌کنیم، توقع داریم که دولت با لحاظ کردن رویکردهای مردم و رویکردهای مجلسیان قد و قواره بیشتری از تحرک و فعالیت را نشان دهد.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: «امیدواریم در سال ۱۴۰۱ تحرک افزون‌تری از دولت برای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه تحقق اصل سوم قانون اساسی را شامل باشیم. یکی از مطالبات جدی من به عنوان نماینده ملت از دولت آن است که همیشه اصل سوم قانون اساسی را چراغ راه فعالیت‌های خود قرار دهد به ویژه آن بخش که به حمایت از ملت برمی‌گردد را جدی‌تر نگاه کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار