مجلس دانش‌آموزی پسران ایرانشهر آغاز به کار کرد

ایرانشهر (پانا) - مراسم افتتاحیه مجلس دانش‌آموزی پسران ایرانشهر در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی پسران ایرانشهر آغاز به کار کرد

منتخبان دومین دوره مجلس شهرستانی دانش‌آموزان ایرانشهر طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر نخستین نشست خود را برگزار کردند و اعضای هیات رییسه این مجلس به ایراد نطق پیرامون مشکلات جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان پرداختند.

در این نشست امام جمعه شهرستان ایرانشهر بر اهمیت موضوع مشورت در امور تاکید کرد و از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی خواست با توجه به کمبودهای و ظرفیت‌های موجود نظرات و پیشنهادات سازنده خود را برای حل مشکلات دانش آموزان به مسئولان ارائه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر نیز در این نشست مجلس دانش آموزی را عصاره دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: نمایندگان منتخب این دوره از مجلس دانش آموزی باید در طول دوران نمایندگی خود با تمام قوا برای حل مسایل و مشکلات دانش‌آموزان در کنار آموزش و پرورش تلاش کنند.

عبدالغفور حسینی ادامه داد: قطعا از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای سازنده نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بهره خواهیم گرفت.

در ادامه نشست نیز هر یک از اعضای مجلس به ایراد نطق خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار