رئیس سازمان آموزش و پروش استثنایی:

بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تقدیر از اعضای شورای پایگاه مقاوت بسیج شهید مفتح تاکید کرد بسیج فقط تشکیلات نیست، بلکه یک تفکر و اندیشه است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است

حمید طریفی‌حسینی در این مراسم با بیان اینکه اولین هدف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تربیت انسان تمام ساحتی بر اساس نظام معیار اسلامی اشاره دار‌د، بیان داشت: برای تحقق این هدف باید همه ارکان تعلیم و تربیت که در سند تحول بنیادین آمده است، به کار گرفته شوند و بسیج به عنوان یکی از ارکان تعلیم و تربیت می‌تواند در تحقق این هدف نقش موثری داشته باشد.

طریفی‌حسینی افزود: بسیج هم چنین در تحقق ساحت تربیتی اجتماعی و سیاسی سند تحول بنیادین می تواند یاری‌گر آموزش و پرورش باشد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه مردمی سازی، عدالت تربیتی و شفافیت سازی سه رویکرد حاکم بر دولت سیزدهم است، گفت: در رویکرد مردمی سازی به دنبال تدوین الگوی مشارکتی در آموزش و پرورش هستیم و می توان از ظرفیت بسیج نیز در این زمینه استفاده‌ شود.

معاون وزیر در پایان گفت: وقتی به تجربیات گذشته نهادها در جامعه نگاهی می شود، بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی حضور داشته است و نیاز است در این زمینه جهاد تببین صورت بگیرد.

شایان ذکر است در پایان مراسم از اعضای شورای پایگاه مقاوت بسیج شهید مفتح با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار