مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان:

در امر خدمت رسانی، منت گذار نباشیم، بلکه منت پذیر باشیم

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان که در مسجد قدس دبیرستان شهید بهشتی برگزار شد، گفت: در این دوران کرونایی و با محدودیت‌هایی که فضای آموزش را تحت تاثیر قرار داد، فعالیت و مدیریت درست همکاران باعث شد اهداف تعلیم و تربیت به سمت جلو پیش رود.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
در امر خدمت رسانی، منت گذار نباشیم، بلکه منت پذیر باشیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد فائزی در این نشست ضمن تبریک عید نیمه شعبان و اعیاد پیش رو، با اشاره به اینکه کوشش همه اعضای ستادی در زیست بوم جدید قابل تقدیر است، تصریح کرد: در این ایام کارها چند برابر شده و همکاران اداری با حضور در محل کار خود همیشه پشتیبان مدیران، دبیران و ارباب رجوع ها هستند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید از فرصت ها به نحو درست استفاده کرد، افزود: در بینش اسلامی میزان کار و تلاش از قداست و ارزش والایی برخوردار است و طبق رسالت انبیای الهی باید در راه خدمت، قدم های موثری برداشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین در مورد به روزآمد بودن و پویا بودن فرهنگ، اظهار کرد: با بالا بردن سطح دانایی، تعامل درست و استفاده از تجربه های دیگران می توانیم زودتر به اهداف خودمان برسیم و باید از ظرفیت بخشنامه ها برای خدمت رسانی به همکاران استفاده کنیم.

فائزی در ادامه به اهمیت توجه به مکارم اخلاق اشاره کرد و افزود: در امر خدمت رسانی،منت گذار نباشیم، بلکه منت پذیر باشیم و با این نگاه به انجام امور بپردازیم. وی همچنین به تغییر وضع موجود به وضع مطلوب اشاره کرد و افزود: با توجه به ارزیابی درست از عملکرد در حوزه ستادی و ادرات مناطق، مطالبه گری بحق و شفاف سازی می توانیم به عملکردی درست دست یابیم و در این میان افکار عمومی بهترین ناظر است بر عملکرد سازمان است.

محمد فائزی در پایان با تقدیر و تشکر ویژه از همکاران، سال نو را پیشاپیش تبریک گفت و آرزوی سالی سرشار از موفقیت، خوشبختی و سلامتی برای کلیه همکاران از خداوند منان خواستار شد.

شایان ذکر است در این مراسم از جوان ترین همکاران حوزه ستادی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار