با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان:

اردوی راهیان نور به صورت مجازی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان (پانا) - مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور مجازی، برای ۶۵ هزار و ۷۵۵ دانش آموز سیستانی و بلوچستانی در بستر شبکه شاد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور به صورت مجازی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

حسنعلی میرعبدی در این مراسم اردوی راهیان نور را یکی از بهترین بسترها برای عمل به فریضه جهاد تبیین برشمرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در آموزش و پرورش تبیین آرمان، دستاوردهای و خدمات انقلاب و نظام به نسل جدید است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته در مسیر پیشرفت خویش با فراز و نشیب های فراوان روبرو بوده است که همه باید برای نسل جدید به خوبی تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و آموزش آمادگی دفاعی پایه دوم متوسطه و در ادامه دستورالعمل از مدرسه تا مدرسه مصوبه وزارت آموزش و پرورش، اردوی راهیان نور برای ۶۵ هزار ۷۵۵ استان از طریق شبکه شاد به صورت مجازی برگزار می شود.

میرعبدی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری حضوری اردوی راهیان نور دانش آموزی وجود نداشته است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود تعداد ۶۰ نفر دانش آموز در قالب دو دستگاه اتوبوس از استان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شوند اما متاسفانه با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرهای استان خوزستان این اردو از امروز سه شنبه به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد به صورت به مدت دو روز برگزار می‌شود.

میرعبدی گفت: امید است همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت در راه شهدا موفق و موید باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار