معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

اعزام ۶۷۲ دانش‌آموز از سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت ۶۷۲ دانش‌آموز از استان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۶۷۲ دانش‌آموز از سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: به امید خدا همه دانش آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور سفیران خوبی برای شهدا خواهند بود.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما در سرزمینی قدم خواهید گذاشت که در وجب به وجب آن به خاطر حفظ صلابت و ثبات این نظام و انقلاب یک شهید فدا شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: کلمه دفاع در ادبیات نظامی مجموعه اقداماتی است که در مقابل تجاوز دیگران انجام می شود اما بنا بر فرمایش امام خمینی دفاع مقدس مجموعه اقدامات، فعالیت ها و از خودگذشتگی های مردم غیور، مومن و مسلمان ایران است که هشت سال در برابر جهان ایستادگی کردند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

وی افزود: دانش آموزان اعزامی در این اردو باید به دنبال پاسخ به این سوال باشند که چگونه ایران در مقابل بیش از ۸۰ کشور در هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت کرد و پیروز شد.

بروشکی ادامه داد: دانش آموزان باید در این اردو بفهمند عامل بازدارنده حمله آمریکا به ایران اسلامی چیست.

سردار فقیری تصریح کرد: درک و فهم نقش دانش آموزان، معلمان و در بقیه اقشار مردمی و همچنین نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس از دیگر نتایج اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان خواهد بود.

گفتنی است ۶۷۲ دانش آموز پسر متوسطه دوم از استان سیستان و بلوچستان از یکم تا ۱۵ اسفند در دو مرحله به اردوهای راهیان نور اعزام انجام می‌شود که هشت اتوبوس امروز یکم اسفند و هشت اتوبوس دیگر هفتم اسفند اعزام می‌شوند.

دانش آموز خبرنگار:امیررضا حسینی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار