مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان سیستانی و بلوچستانی به اردوهای راهیان نور

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در آذرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان سیستانی و بلوچستانی به اردوهای راهیان نور

حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، در جلسه ستاد راهیان نور و راهیان پیشرفت استان گفت: اردوی دانش آموزی راهیان نور مناسب ترین و بهترین کار تربیتی جهت آشنایی دانش‌آموزان با سیره زندگی شهیدان و ارزش‌های دفاع مقدس است.

بروشکی بیان کرد: در سایه تلاش‌ها و تعامل بین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان، دانش آموزان و فرهنگیان امسال نیز همانند سال‌های گذشته تحت پوشش برنامه های فرهنگی و تربیتی در دو مرحله آذر و بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی گفت: امنیت و آرامش ایران را مرهون ایثار و شهادمت شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و از دانش آموزانی که به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، می خواهیم خاطرات و دلنوشته‌هایشان و آنچه که از این سفر معنوی دریافت کردند را بدرستی درک کنند.

بروشکی خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش و مدارس استان موضوع برگزاری اردوهای دانش آموزی را مورد توجه قرار دهند و با اعزام دانش آموزان به اردو البته با رعایت کامل قوانین و ضوابط اردویی، لحظات به یادماندنی و خاطره انگیزی را برای آنان رقم بزنند.

در ادامه این جلسه سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اردوی راهیان نور نقش تربیتی و موثری دارد؛ گفت: امسال نیز اردوی راهیان نور با امنیت کامل برای دانش آموزان استان برگزار می شود.

وی گفت: برای قشر دانش آموزی و فرهنگی باید سرمایه گذاری کرد و سپاه به این موضوع مهم توجه ویژه دارد؛ زیرا دشمن در جنگ ترکیبی فکر و اندیشه نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است.

دانش آموز خبرنگار: نازنین زینب دهمرده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار