سرپرست اداره کل آموزش و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد:

مجلس دانش‌آموزی به دنبال کارهای کوچک اما تاثیرگذار است

تهران (پانا) - در اولین نشست هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی دوره یازدهم، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجلس دانش‌آموزی را دنبال کننده کارهای کوچک اما تاثیرگذار خواند و بر مطالبه‌گری ، حل مشکلات و بهبود روند فعلی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی به دنبال کارهای کوچک اما تاثیرگذار است

مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر ارزش سن جوانی و نوجوانی و انگیزه و نشاط وجودی انسان اظهار کرد: من حال و هوای تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج، دانشگاه را تجربه کرده‌ام و تمام اندوخته‌هایم را از انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و گروهی به دست آورده‌ام و از شما خواستارم که در کنار ادامه تحصیل، فعالیت‌ها و نقش‌های خود، حتما" به عنوان عضوی از یک تشکل و گروه دانش‌آموزی باشید که به شما در زندگی کمک می‌کند.

وی در رابطه با مشکلات موجود مدارس، آموزش‌ و‌ پرورش و بهبود وضع فعلی و ضرورت سوق آن به سمت پیشرفت افزود: برای حل مشکلات و پیشرفت روند، دو راه حل وجود دارد که یک راه حل از طرف من و همکارانم در آموزش و پرورش به نتیجه می‌رسد و راهکار دوم بر عهده شما دانش‌آموزان است.

بهرامی بر نوشتن راهکارهای دانش‌آموزی همراه با ایده تأکید کرد و گفت: جست‌و‌جوی راهکار برای حل مشکلات و مقایسه انتظارات و شرایط موجود می‌تواند به ما در بهبود روند فعلی کمک کند. برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد تغییر از کارها و برنامه‌های کوچک شروع کرده و قطره قطره فعالیت‌های شما به سیل عظیم تحول و حل مشکلات تبدیل خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مجلس دانش‌آموزی را تشریفاتی ندانست و آنرا به پبه دنبال کارهای کوچک اما تاثیرگذار خواند و گفت: اگر مشکلات وجود نداشت ما در جمع صمیمی امروز حضور نداشتیم، همانطور که در زمان جنگ و انقلاب همین مشکلات بود اما حضور شما جوانان، خلاقیت، ابتکار و توکل بر خدا راه حل این مشکلات بود.

در این جلسه ابلاغ مشاور مدیرکل به هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی دوره یازدهم، تحویل شد.

دانش‌آموز خبرنگار: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار