فرماندار بهارستان‌:

هر صندلی مدیریتی، یک کربلا را پشت سر گذاشته‌ است

بهارستان‌دو (پانا) - در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا، فرماندار بهارستان‌ گفت برای هر صندلی مدیریتی ۷۲شهید جان خویش را فدا کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هر صندلی مدیریتی، یک کربلا را پشت سر گذاشته‌ است

به مناسبت روز شهید مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا، در سالن سجادیه نسیم شهر با حضور فرماندار بهارستان، مدیرکل بنیاد شهید و نماینده مجلس شورای‌اسلامی برگزار شد.

در این برنامه عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان‌ با اشاره به ۲۳ اسفند، روز شهید که مصادف با اعیاد شعبانیه است اظهار کرد: شهدای گرانقدر موج آرامش و امنیت کنونی هستند و وقایعی که امروز در کل دنیا در حال رخ دادن است مانند جنگ اوکراین اهمیت ایثارگری و فداکاری شهدا را چندین برابر می‌کند.

نوحی تصریح کرد: برای هر صندلی مدیریتی ۷۲ شهید جان خویش را فدا کردند تا امروز امنیت وجود داشته‌ باشد؛ شهدا وظیفه و نقش خود را به نحو احسن ایفا کردند و اکنون وظیفه مسئولان است که با کار شبانه‌روزی به مردم خدمت کنند.

در ادامه حجت الاسلام نوروزی، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: شهدا جانبازان و آزاده‌‌های باعث افتخار این مرز و بوم هستند و لازم‌است از راه و منش آن‌ها درس گرفته و راه آنان را ادامه دهیم.

وی افزود: شهدای‌ما نیاز به مرثیه‌سرایی، تجلیل و تمجید ندارند؛ بهترین تمجید از آنها همین آیه است که می‌فرماید «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء» است و شهدای ما مستحق شهادت بودند چرا که تا خودشان نمی‌خواستند و اذن خدا نبود شهید نمی‌شدند.

دانش‌آموز خبرنگار: رویا ماهرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار