مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

فرزندان امانت‌های الهی هستند

بهارستان‌دو(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در مراسم هفته گرامیداشت تربیت اسلامی، فرزندان را امانت‌های الهی خواند و تربیت آنان امری مهم دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۰۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان امانت‌های الهی هستند

مراسم هفته گرامیداشت تربیت اسلامی و تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی مدارس با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام‌جمعه‌ بخش بوستان، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، سیف‌الله علامی بخشدار بخش بوستان، احمد اسدپور مدیر اداره آموزش و پرورش، فاطمه قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و روح‌الله چراغی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام‌ جمعه بخش بوستان ضمن اشاره به تربیت فرزند و دانش‌آموزان اظهار کرد: برای تربیت فرزند ابتدا لازم‌است امور تربیتی را از خویش شروع کنیم زیرا فردی که در خانه با همسر و فرزندان خود مهربان است توانایی تربیت دانش‌آموزان را دارد که اگر غیر از این باشد اثرگذاری در امور تربیتی دانش‌آموزان نخواهد داشت و قادر به نجات جامعه نیست.

امام‌جمعه بخش بوستان با اشاره به جایگاه مربیان پرورشی افزود: قدردان جایگاهی که دارا هستید باشید چراکه شما مربیان پرورشی برای نورانیت اسلام فعالیت می‌کنید و به دانش‌آموزان راجع به امام زمان(عج)، درمورد چرایی تقلید، زندگینامه شهدا توضیح داده، انسانیت را آموزش دهید و اخلاص عمل داشته باشید.

احمد اسدپور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان نیز خاطرنشان کرد: لباس مقدس معلمی موجب شد تا مربیان ما حتی با وجود شرایط سخت و بیماری منحوس کرونا که تخته و کلاس را از ما سلب کرد، در رسالت معلمی‌شان به طور شایسته ایفای نقش کنند.

اسدپور با تاکید بر امور تربیتی ادامه داد: با علم‌آموزی، آگاهی و مهارت‌آموزی است که توانایی ساخت جامعه و دانش‌آموز پویا فراهم‌می‌شود، اما علم به تنهایی کارساز نیست زیرا افراد زیادی در جامعه وجود دارند که از آگاهی بسیاری برخوردار هستند و علم‌ آنها بلای خانمان‌سوزی برای جهان بشریت شده‌ است.

وی در رابطه با تربیت دانش‌آموزان عنوان کرد: دانش‌آموزان را با مسائل اعتقادی، دینی و انقلابی آشنا کنید زیرا فرزندان ما امانت‌های الهی هستند و تربیت آنان امری مهم است؛ هرجا و مکانی که مشکلی پیش‌آمد همان‌جا نقص تعلیم و تربیت است و مختص به یک سازمان خاص نیست و تمامی سازمان‌هایی که در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت و تلاش می‌کنند را دربرمی‌گیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار