امام‌ جمعه بخش بوستان:

معجزه انقلاب اسلامی، ساختن انسان‌هایی‌‌ مانند شهید سلیمانی است

بهارستان دو(پانا)- امام‌ جمعه بخش بوستان در بهارستان دو، به اهمیت برگزاری برنامه راهیان نور اشاره کرد و گفت معجزه انقلاب ساختن انسان‌هایی مانند شهید سلیمانی است که اصل معجزه انقلاب تربیت و نفوذ به عمق جان است.

کد مطلب: ۱۲۵۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
معجزه انقلاب اسلامی، ساختن انسان‌هایی‌‌ مانند شهید سلیمانی است

افتتاحیه مجازی راهیان نور شهرستان بهارستان با حضور امام جمعه و جانشین فرمانده سپاه، احمد بوربور و دیگر مسئولین شهرستان بهارستان دو برگزار شد.

حجت‌ الاسلام سیدعلی حسینی، امام‌ جمعه بخش بوستان در مراسم افتتاحیه مجازی اردوی راهیان نور اظهار کرد: امروز روز دفاع مقدس است و همچنین سالروز شهادت شهید محلاتی، اردوی راهیان‌ نور مایه‌ عبرت و تجربه و همچنین عامل رشد فردی و جمعی است. اردوی راهیان نور مورد تٱکید و رضایت مقام معظم رهبری است. در اردوهای راهیان نور شهدا و شهادت را شناختیم که اگر شهادت بر انسان آسان شود باید عقیده ای محکم و استوار در پشت آن باشد اعتقادی که با شبه و تردید آسیب نبیند.

وی با اشاره به این که انقلاب دارای معجزاتی فراوان است افز.د: معجزه انقلاب ما ساختن انسان هایی مانند حاج قاسم سلیمانی است و همچنین اصلی ترین معجزه انقلاب اسلامی ما تربیت و نفوذ است .

در راستای برنامه احمد اسدپور سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در رابطه با اردوی مجازی راهیان نور بیان کرد: یاد و خاطره شهدا را گرامی میداریم، راهیان نور بستری است برای استمرار راه شهیدان والا مقام و یاد همه‌ی شهدا از ابتدای خلقت بشریت تا به امروز به ویژه شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای معلم و دانش‌آموز، اگر که ما می خواهیم انقلاب ما بیش از پیش بتواند به اهداف و آرمان های خود برسد و برای اینکه مکتب و اندیشه ما پویاتر از گذشته شود باید همواره شهدا در زندگی ما حضور عینی داشته باشند و آنچه را که شهدا برای ما ترسیم کردند و رهنمود کردند آنها را نصب العین‌‌ کار خود قرار دهیم.

مراسم با اجرای گروه سرود کشوری نورالهدی و تجلیل از خانواده معظم شهید ابوالفضل رستمی به پایان رسید.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار