معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

ضرورت حفظ منابع‌طبیعی به عنوان روش زندگی همگان

بهارستان دو (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان به‌مناسبت هفته منابع‌طبیعی با اشاره به اهمیت این هفته، بر ضرورت آموزش‌های تکمیلی برای حفظ منابع‌ طبیعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حفظ منابع‌طبیعی به عنوان  روش زندگی همگان

روح‌الله چراغی در مورد منابع طبیعی و طبیعت اظهار کرد: منابع طبیعی جلوه‌ای از عظمت الهی است و خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد و طبیعت زیبا را خلق کرده تا در بشر نشاط ایجاد شود و از نظر روانشناسی نیز سرسبزی طبیعت در حفظ نشاط روحیه و روان انسان تأثیر دارد.

وی در مورد ضرورت آموزش‌های تکمیلی برای حفظ این منابع گفت: آموزش عمومی به مردم برای حفظ و احیای منابع طبیعی لازم و ضروری است و مردم باید بدانند که حفظ منابع طبیعی برای حفظ سلامت جامعه امری مهم است و اگر از آن غافل شوند سلامت جامعه به خطر می‌افتد و باید حفظ منابع طبیعی روش زندگی همگان باشد.

چراغی بیان کرد: کاشت درخت یک اصل در دین اسلام است و سفارش‌های زیادی بر این امر مهم شده است و همه باید خود را در قبال آنکه فواید زیادی دارد مسئول بدانیم و در حفظ و نگهداری از طبیعت کوشا باشیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کاشت درخت باقیات الصالحات و صدقه جاریه است و اگر یک درخت توسط فردی کاشته شود، برای نسل‌های بعد از خود ثمراتی به همراه خواهد داشت.

دانش‌آموز خبرنگار: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار