بیانیه دانش‌آموزان قرارگاه ملی اتحادیه انجمن اسلامی در پی حمله به طلاب در حرم رضوی

تهران (پانا) - دانش‌آموزان قرارگاه ملی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در پی حمله به طلاب در حرم مطهر رضوی بیانیه صادر کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش‌آموزان قرارگاه ملی اتحادیه انجمن اسلامی در پی حمله به طلاب در حرم رضوی

متن این بیانیه به شرح زیر است:

این اتفاق بار دیگر *دست پلید دشمنان اسلام* و کینه آنان نسبت به مسلمانان را آشکار ساخت

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حماسه‌سازان همیشه جاوید #روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته‌اند و بر منبر هدایت و وعظ و خطابه ناس از شمع حیات‌شان گوهر شب‌چراغ ساخته‌اند.

سلام بر شهدای والا مقام انقلاب اسلامی آنان که به رفتن جاودانه شدند و با گمنامی نام آور و سلام بر #شهید_حرم_رضوی که مانند ارباب بی کفن تشنه و گرسنه و مظلومانه به شهادت رسید ، شهادت روحانی مجاهد حجت الاسلام اصلانی را محضر امام زمان (عج) و رهبرمعظم انقلاب و خانواده محترمش تبریک و تسلیت عرض می کنیم .

حمله به روحانیون در مشهد مقدس از سمتی و از سوی دیگر هتک حرمت به ساحت مقدس امام مهربانی ها عاملی بود که موجب شد تا بینش و نگرش ملت ایران به برخی از مسائل ایران و جهان که در ظاهر ساده ولی در باطن مانند کلاف پیچیده ای است، بازتر شود این اقدام پست، نشان از عدم کارکرد تیر های دشمن در مقابله با ملت و مردم ایران است.

این جنایت بار دیگر دست پلید دشمنان اسلام و کینه‌ی آنان نسبت به مسلمانان را آشکار ساخت همچنین شهادت دو روحانی #اهل_سنت در گنبد کاووس و اتفاق سوم رمضان حرم مطهر رضوی و مجروحیت دو روحانی #شیعه دیگر در صحن پیامبر اعظم (ص) توسط فردی با ظاهری افغانستانی بخشی از سناریوی آمریکایی ها برای خروج از بن بست منطقه ای است و این دو اتفاق واضح است که بازیگران از یک اتاق دستور می گیرند .

در این سناریو از پیش تعیین شده غربی ها، ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و افغانی و ایرانی هدف قرار گرفته شده است ، آمریکایی ها برای نجات خود از بن بست منطقه ای درصدد کشاندن درگیری به داخل ایران و ایجاد غائله قومی و مذهبی در ایران هستند .

اما دشمنان ما بدانند اسلام دین مملو از برادری و مهربانی است ، ما از این خون ها نمی ترسیم و با اتکا به کتاب آسمانی مان و وحدت و برادی مان همواره نقشه های دشمنان را بر هم خواهیم زد و با عنایت خداوند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را بر سر تا سر جهان بر افراشته می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار