کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در دبیرستان شهید «علمداری» جعفریه

قم(پانا) - مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری و روز بزرگداشت شهدا در دبیرستان شهید «احمد علمداری» شهر جعفریه قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در دبیرستان شهید «علمداری» جعفریه

همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی و روز بزرگداشت شهدا، دانش آموزان پیشتاز آموزشگاه علمداری طی مراسم با حضور مسئولان شهرستان جعفرآباد، در حیاط این واحد آموزشی نهال کاشتند.
در مراسم فوق حجت الاسلام والمسلمین دهقانی امام جمعه جعفرآباد با تبریک روز درختکاری خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: روز درختکاری، روز بسیار مهمی است، کاشت نهال ثواب بسیاری دارد و بسیار شایسته است که افراد در این روز نهالی بکارند. وی تاکید کرد: انسان ها در این دنیا باید چیزی از خود به یادگار بگذارند که کاشتن نهال از جمله این یادگارهاست.
امام جمعه جعفرآباد افزود: کاشتن نهال به محیط زیست کمک زیادی می رساند و ما هر کدام در کاشتن یک نهال سهیم هستیم و از این راه باعث پایداری محیط زیست می شویم.
در مراسم فوق، 22 اصله نهال به مناسبت 22 اسفند روز بزگداشت شهدا در شهرستان جعفرآباد غرس شد.
در آیین درختکاری، مدیرکل منابع طبیعی استان قم، بهمن آزاد رئیس آموزش و پرورش جعفرآباد، لطیف مدیر سازمان دانش آموزی این شهرستان، ذبیح الله عبداللهی فرماندار شهرستان و خانواده های شهیدان مرادی، برقراری، محمودی، اعضای شهرداری و اعضای شورای منطقه جعفرآباد و جمعی از مسئولین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، حضور داشتند.
دانش آموز خبرنگار: نفیسه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار