حفظ نام و یاد شهدا برای همه ما یک تکلیف الهی است

قرچک(پانا) - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در مراسم تکریم از خانواده معظم شهدا، حفظ و یاد شهدا را برای همه یک تکلیف الهی دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
حفظ نام و یاد شهدا برای همه ما یک تکلیف الهی است

آزمان کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در مراسم تکریم خانواده معظم شهدا با بیان اینکه شهدا در راه مبارزه با باطل به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، اظهار کرد: ایران سرزمین دلاور مردان مرد ایران زمین است و حفظ نام و یاد شهدا برای همه ما یک تکلیف الهی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک افزود: امروز به‌مناسبت ۲۲ اسفندماه از ۳۷ والدین شهدا، ۱۵ نفر از پدران شهدا، ۹۰ نفر از مادران شهدا و ۷۵ نفر از همسران شهدا تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که در راه خداوند کشته می‌شوند، زنده هستند بیان کرد: شهدا شاد هستند انشالله همه ما به این کاروان عظیم شهدا بپیوندیم و هرکسی در هراداره‌ای است، خدمت‌گزار شهدا باشداگر ما می‌خواهیم ادامه راه شهدا را در پیش بگیریم باید هوشمان به فرمایشات ولی امر باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز در همه صحنه‌ها حضرت آقا راهکار داده است همه ما جزو کارگزاران دولت اسلامی، مردمی و انقلابی هستیم ما باید دست به دست هم بدهیم و با کمک از شهدا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار