سرپرست فرمانداری ملارد:

پاسخگویی دستگاه‌ها در حوادث جاده‌ای الزامی است

ملارد (پانا) - سرپرست فرمانداری ملارد با توجه به فرارسیدن نوروز گفت تمام دستگاه‌های اجرایی بر اساس مسئولیت خود لازم است در حوادث جاده‌ای پاسخگو باشند و ترک فعل توسط هر دستگاهی، پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگویی دستگاه‌ها در حوادث جاده‌ای الزامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، جابر کریمی سرپرست فرمانداری این شهرستان، در نشست شورای ترافیک، با انتقاد از عدم پیگیری مصوبات جلسات این شورا گفت: در بحث جان و مال مردم با هیچ احدی تعارف نداریم، تا به امروز هر دستگاه یا فردی که در اجرای مصوبات ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان کوتاهی کرده و با ترک فعل منجر به خسارت مالی و جانی به مردم شده است، را از دستگاه قضائی پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه از مسئولین انتظامی و راهور خواست تمام نقاط حادثه‌خیز مشخص شده شهرستان را به دستگاه‌های مرتبط اعلام کتبی کرده و یک بازه زمانی برای ایمن‌سازی و رفع آنها مشخص کند.

کریمی افزود: از این پس عدم توجه و پیگیری مصوبات شورای ترافیک ترک فعل محسوب شده و مقصرین باید پاسخگو باشند.

سرپرست فرمانداری ملارد در ادامه با اشاره به فرارسیدن عید نوروز از دستگاه‌ها خواست تدابیر ترافیکی لازم در مسیرهای منتهی به آرامستان‌ها در پنج شنبه آخر سال و همچنین خط کشی و نصب علائم هشداردهنده و لکه‌گیری معابر عمومی و مواصلاتی را در دستور کار خود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار