فرماندار اسلامشهر:

رسیدگی به خانواده‌های نیازمند در اولویت خدمات مسئولان باشد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت با توجه به نزدیک بودن ایام عید نوروز، رسیدگی به خانواده‌های نیازمند، از جمله اهداء بسته‌های معیشتی و دیگر موارد توسط مسئولان در کوتاه ترین زمان قبل از پایان سال1400 انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به خانواده‌های نیازمند در اولویت خدمات مسئولان باشد

در این جلسه حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت صاحب‌الزمان(عج) بر اساس تأکید استاندار تهران در خصوص رسیدگی به افراد نیازمند در سطح شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده، اظهار کرد: همه باید میدانی و جهادی وارد عمل شوند تا در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان1401 خانواده‌ای در شهرستان، نیازمند نان شب و پوشاک نباشد.

وی با بیان اینکه سه کارگروه به عنوان زیر مجموعه قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان(عج) فعال خواهند شد، تصریح کرد: کارگروه راهگشا با هدف ایجاد سامانه‌ای جهت شناسایی افراد نیازمند با همکاری کمیته امداد، بهزیستی، سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، گروه‌های جهادی و موسسات خیریه، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، هلال احمر و شهرداری‌ها تشکیل خواهد داد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: کارگروه احسان با هدف شناسایی و ارتباط با خیرین و افراد حقیقی که در امور خیر پیش قدم هستند و کارگروه درمان نیز برای شناسایی خیرین درمانی و معرفی بیماران نیازمند به آنها فعال خواهند شد.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام عید نوروز، خدمات در نظر گرفته شده برای خانواده‌های نیازمند، از جمله اهداء بسته‌های معیشتی و دیگر موارد باید در کوتاه ترین زمان قبل از پایان سال1400 انجام شود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار