دغدغه تأمین آب شرب سالم در شهرستان‌های استان تهران

اسلامشهر (پانا) - مدیر آب و فاضلاب اسلامشهر، تامین آب شرب شهرستان‌های استان تهران را چالش مهمی دانست که باید برای حل این دغدغه فکری کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه تأمین آب شرب سالم در شهرستان‌های استان تهران

محمد‌مهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر در بیست و یکمین جلسه رسمی شورا در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و این که ماه رجب و شعبان مقدمه برای ورود به ماه رمضان است، اظهار کرد: شورای ششم در راستای خط مشی مشخص قدم برداشته و وظیفه آن که حمایت از منافع ملی مردم است، در لوایح قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۱ سال پربرکت و گشوده شدن مشکلات اقتصادی باشد و شورا هم در خدمتگزاری با حمایت همه مسئولان و با وجود اینکه مشکلات زیاد است در کنار مردم با وحدت رویه سعی خواهد کرد، استمرار خدمت‌ به مردم را داشته باشد و از مجموعه شهرداری اسلامشهر هم به خاطر زحمات شهردار و مجموعه عوامل در طول یکسال تقدیر کرد و ادامه داد طبق سنوات گذشته شهرداری برای برگزاری آخر سال خوب و استقبال از بهار در تلاش است.

سپس شفا نظرپور فرد مدیر آب و فاضلاب اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: بارندگی در سال ۱۴۰۰ بسیار کم بود و آب شرب شهرستان‌های استان تهران که از 5 سد تأمین می‌شد با مشکل مواجه شده و اکنون در حالت بحرانی قرار دارند و قابلیت برداشت از سدها وجود ندارد و ۵۰ درصد آب پشت سدها هم کافی نیست.

وی خاطرنشان‌کرد: شهرستان اسلامشهر هم از این موضوع مستثنی نیست و می بایست برای اینکه شهرستان‌های استان تهران دچار چالش نشوند فکری کرد و ما برای تأمین آب شرب سالم مردم دغدغه داریم و در این راستا نباید برای آبیاری فضای سبز و زمین‌های کشاورزی از منابع آب‌های زیرزمینی استفاده شود که به شدت در حال تخریب هستند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار