فرماندار اسلامشهر :

با مشارکت بانوان توانمند و نخبه می‌توان آسیب‌های حوزه بانوان را کاهش داد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر با اشاره به نقش محوری بانوان در تحکیم بنیان خانواده گفت با مشارکت بانوان توانمند و نخبه می‌توان آسیب‌های حوزه بانوان را کاهش داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
با مشارکت بانوان توانمند و نخبه می‌توان آسیب‌های حوزه بانوان را کاهش داد

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر درآئین تکریم و معارفه مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: بانوان اسلامشهر در حوزه‌های مختلف علمی، قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری، کار‌آفرینی و... از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردارهستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از بانوان نخبه شهرستان در جامعه شناخته شده نیستند، افزود: باید بیش از گذشته بانوان موفق و برتر در عرصه‌های مختلف ورزشی، اشتغال آفرینی، علمی، فرهنگی همچنین مادران و همسران شهدا بویژه شهدای مدافع حرم را به عنوان الگو به دختران جوان و نوجوان معرفی کرد.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: بانوان در جامعه پیشرونده و پیشبرنده هستند و اگر به درستی از توانمندی و ظرفیت بانوان درحوزه‌های مختلف بکارگیری شود شهرستان در مسیر رشد و توسعه حرکت خواهد کرد.

وی به نقش محوری بانوان در تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و ادامه داد: با مشارکت بانوان توانمند و نخبه می‌توان آسیب‌های حوزه بانوان را کاهش داد.

حبیبی همچنین از فعالیت‌های فاطمه محمدی در کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: معصومه گیل‌آبادی نیز از بانوان فعال، نخبه و مبتکر شهرستان به شمار می‌رود که از این پس مسئولیت کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری را بر عهده خواهد داشت.

در آئین معارفه و تکریم مسئول جدید امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار و مسئولان واحد حراست فرمانداری نیز حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار