امام جمعه جوادآباد:

رسالت اصلی پیامبران الهی و کسانی که دنباله‌رو آنان هستند، پرورش انسان‌ها است

جوادآباد (پانا) - امام جمعه جوادآباد، پرورش انسان‌ها رارسالت اصلی پیامبران الهی دانست و بیان کرد اجر دنیوی و اخروی بسیار بزرگی در پی دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی پیامبران الهی و کسانی که دنباله‌رو آنان هستند، پرورش انسان‌ها است

نغمه خسروی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش جوادآباد، کاظم امیری کارشناس فرهنگی و هنری و کارشناسان حوزه پرورشی منطقه با حجت الاسلام حسین رضاپور امام جمعه جوادآباد دیدار کردند.

در این نشست حجت الاسلام حسین رضاپور اظهار کرد: یکی از کارهای اساسی آموزش و پرورش، قبل از آموزش، پرورش است، چرا که رسالت پیامبر تزکیه، ساخت انسان و ادب‌سازی است، وگرنه کارهای غیر پرورشی را همگان انجام می‌دهند اما رسالت اصلی پیامبران الهی و کسانیکه دنباله‌رو پیامبران الهی هستند پرورش و تربیت انسان‌ها است و بایستی در این مسیر همگی کار کنیم و تلاش و زحمت بکشیم و این را یک وظیفه‌ اساسی بدانیم.

وی افزود: این مسیر سیر سختی‌های خاص خودش را دارد و هرکسی‌ حاضر نیست در این راه حرکت کند، گاهی اوقات نیز انسان مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد اما این بزرگترین رسالت در این دنیا است زیرا رسالت پیامبر اکرم(ص) است.

امام جمعه بخش جواد‌آباد عنوان کرد: ابتدا قرآن می‌فرماید تزکیه بعد تعدیه، کار بسیار عظیمی است و اجر بسیار بزرگی دارد، ان‌شاءالله دوستان عزیز با توکل به خدا و با استعانت از پروردگار و با اخلاص کار را انجام دهند قطعا در این دنیا نتیجه خواهد داشت و هم پاداش اخروی خواهید داشت.

خبرنگار دانش‌آموز : زهرا شرفی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار