رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران شهرستان ایرانشهر:

مجلس دانش‌آموزی پل ارتباطی میان نهادهای دولتی، مردمی و دانش‌آموزان است

ایرانشهر (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران شهرستان ایرانشهر گفت مجلس دانش‌آموزی پل ارتباطی میان نهادهای دولتی، مردمی و دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۶۳۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی پل ارتباطی میان نهادهای دولتی، مردمی و دانش‌آموزان است

نخستین نشست هیات رئیسه مجلس دانش آموزی پسران شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
فرشاد پیش‌دست در این نشست اظهار کرد: تمامی اعضای مجلس دانش آموزی شهرستان می‌توانند به عنوان یک پل ارتباطی بین نهادهای دولتی، مردمی و دانش آموزان ایفای نقش کنند و به ترویج جایگاه بنیادین دانش آموزی در جامعه بپردازند.
وی ادامه داد: مجلس دانش آموزی به عنوان بازوی محرک سازمان دانش آموزی منجر به کشف استعدادهای نهفته دانش آموزان و برقراری تعامل آنان با جامعه می‌شود‌.
پیش‌دست با بیان اینکه مجلس دانش آموزی بستری است که زمینه شکوفایی دانش آموزان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی و مسئولیت پذیری را فراهم می کند، تصریح کرد: مشارکت دانش آموزان در مجالس شهرستانی، استانی و کشوری سبب می شود نسبت به فعالیت در اجتماع و تشکل های دانش آموزی و حضور در اجتماع علاقمند شوند.

گفتنی است در این نشست اعضای هیئت رییسه مجلس دانش آموزی پسران ایرانشهر در رابطه با مشکلات دانش آموزان شهرستان بحث و گفت وگو کردند.

همچنین در مورد اجرای طرح هایی مانند مشاوره تخصصی برای دوره های اول متوسطه، برگزاری همایش برای دوره اول متوسطه به همراه خانواده، پیگیری پروژه های به سرانجام نرسیده مجلس دوره دهم و کشف استعدادهای گمنام مدارس تصمیم گیری شد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا سلطان آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار