درخواست سرپرست هیات ورزش دانش‌آموزی شهر تهران از نمایندگان مجلس

تهران (پانا) - سرپرست هیات ورزش دانش‌آموزی شهر تهران، خواستار توجه نمایندگان مجلس به توسعه و پیشرفت ورزش دانش‌آموزی شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
درخواست سرپرست هیات ورزش دانش‌آموزی شهر تهران از نمایندگان مجلس

حسین عرفانی، سرپرست هیات ورزش دانش‌آموزی شهر تهران، در گفت‌وگو با پانا گفت: با توجه به نزدیک شدن به تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱، خبر احیای اعتبارات ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برای توسعه ورزش در بخش‌های مختلف شنیده شده است. از آنجایی که رقم ۲۷ صدم درصد در گذشته حذف شده‌ بود، با پیگیری معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و تلاش نمایندگان مجلس، تصویب شد.

وی گفت: درخواست مجریان ورزش دانش‌آموزی از نمایندگان مجلس این است که ۲۵ درصد از مبلغ ۲۷ صدم درصد به رشد، توسعه و نهادینه کردن ورزش در بین دانش‌آموزان اختصاص پیدا کند. اگر این مهم روی دهد، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی برای آینده برنامه‌ریزی و پی‌ریزی بهتری خواهد شد.

سرپرست هیات ورزش دانش‌آموزی شهر تهران با اشاره به اینکه درخواستش از نمایندگان تهران بزرگ در مجلس شورای اسلامی، نگاه ویژه به دانش‌آموزان تهرانی است، گفت: کمبود اعتبار، نبود سرانه ورزشی و زیرساخت‌های نامناسب، عدم دسترسی اغلب دانش‌آموزان به فضا و امکانات ورزشی در پایتخت، جملگی نیازمند تفکری اساسی و برداشتن گامی انقلابی است. وزارت آموزش و پرورش متولی اصلی تعلیم و تربیت تمام ساحتی در کشور است و اختصاص این رقم به ورزش دانش‌آموزی، سبب رشد هرچه بیشتر و بهتر دانش‌آموزان در حوزه‌های ورزشی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار