دوران کرونا موجب آسیب‌های بسیار جدی برای سلامت دانش‌آموزان شده است

تهران(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از بهترین فرصت‌های پیش رو برای آغاز دوباره تحرک دانش‌آموزان را بازگشایی حضوری مدارس و زنگ های ورزش دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۴۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دوران کرونا موجب آسیب‌های بسیار جدی برای سلامت دانش‌آموزان شده است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران، مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران و هیئت همراه، هادی حنیف نیا؛ مدیر منطقه ١٩ تهران، مهدی شاملو معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و دبیران و آموزگاران تربیت بدنی منطقه در مجموعه ورزشی شهید مطهری برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل شهر تهران ضمن قدردانی از همکاران تربیت بدنی منطقه ١٩ به جهت برگزاری این مراسم ارزشمند بیان کرد: دوران کرونا موجب آسیب های بسیار جدی برای سلامت دانش آموزان مدارس شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از معلمان تربیت بدنی مدارس در طرح کوچ، گفت: بر اساس خروجی نتایج این طرح به جهت نوع فرهنگ زندگی مردم شهر تهران به ویژه در بحث آپارتمان نشینی و در نتیجه عدم تحرک و جنب و جوش کافی دانش آموزان در دوران کرونا، افزایش وزن بیش از حد دانش آموزان شهر تهران زنگ خطر بسیار جدی را برای همه مسئولان و خانواده ها به صدا درآورده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران با بیان اینکه بازگشایی حضوری مدارس و همچنین زنگ های ورزش یکی از بهترین فرصت های پیش رو برای آغاز دوباره تحرک دانش آموزان خواهد بود، افزود: مقدمه بازگشایی حضوری مدارس، اطمینان از وجود شرایط و رعایت الزام ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی به مدارس است و از این رو وظیفه شما در این خصوص به عنوان عضوی از خانواده تربیت بدنی و سلامت بیش از گذشته اهمیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار