تأکید استاندار خراسان جنوبی بر اتمام پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان

بیرجند(پانا) - مدیر روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی گفت شخص استاندار بر اتمام پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان تأکید ویژه دارند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تأکید استاندار خراسان جنوبی بر اتمام پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان

محمود مقامی مشاور و مدیر روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی با بیان این مطلب در جریان بازدید از پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان خاطرنشان کرد: این بازدید حسب دستور آقای استاندار و به منظور اطلاع از پیشرفت فیزیکی پروژه خانه مطبوعات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طبق تأکید دکتر قناعت، این پروژه باید هر چه زودتر به اتمام برسد، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای کمک به اتمام پروژه در کوتاه ترین زمان به کار گیریم.

مشاور استاندار ضمن تشکر از اقدامات انجام شده برای ساخت این مکان تصریح کرد: وجود ساختمان خانه مطبوعات از ضرورت هایی است که خلاء آن در سال‌های گذشته احساس می شد.

مقامی اظهار کرد: خوشبختانه طی دو سال اخیر با پیگیری‌های هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، اقدامات خوبی در زمینه احداث ساختمان برای این مجموعه، انجام شده است.

وی افزود: به منظور پیگیری مسایل و تأمین اعتبارات لازم، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبالغ و تجهیزات مورد نیاز ساختمان خانه مطبوعات را به همراه سر فصل های پیشنهادی تأمین آن، به صورت مکتوب به استانداری ارائه کنند.

سمانه سالاری مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان نیز در این بازدید گفت: اتمام پروژه در حال ساخت خانه مطبوعات خراسان جنوبی، علاوه بر هزینه خرید امتیارات آب، برق و گاز، ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

سالاری ضمن تشریح وضعیت پروژه، تصریح نمود: کار در مراحل نهایی است و چنانچه زیرساخت هایی مانند آب، برق و همچنین سیم کشی داخلی آن انجام شود، این پروژه در فروردین ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می شود.

شایان ذکر است: این بازدید با حضور جمعی از مدیران مالی و ذی حسابی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار