شروع واکسیناسیون اصحاب رسانه در کرمانشاه

کرمانشاه(پانا)- واکسیناسیون خبرنگاران کرمانشاهی علیه بیماری کرونا آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شروع واکسیناسیون اصحاب رسانه در  کرمانشاه

وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات استان در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه واکسیناسیون خبرنگاران کرمانشاه علیه کرونا که امروز(12 مرداد) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پایگاه از فردا(چهارشنبه) رسما کار واکسیناسیون گسترده اهالی رسانه کرمانشاه را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: چهار تا پنج تیم پزشکی در این مرکز مستقر شده اند تا کار واکسیناسیون خبرنگاران کرمانشاهی را به مدت یک هفته به اتمام برسانند.

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، در این مرکز روزانه حدود 200 تا 300 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه کرمانشاه علیه بیماری کرونا واکسینه خواهند شد.

وی ساعت فعالیت این مرکز را از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر اعلام کرد و گفت: در این مرکز دو واکسن کووبرکت و سینوفارم برای خبرنگاران تزریق می شود.

نیشابوری افزود: پایگاه واکسیناسیون خبرنگاران کرمانشاه در شهرک فرهنگیان فاز یک، بلوار امیر کبیر، دبیرستان هنرهای زیبا واقع شده است.

وی در ادامه درخصوص نحوه واکسیناسیون خبرنگاران شهرستانی هم گفت: اسامی این خبرنگاران را به مراکز بهداشت شهرستان ها داده ایم و می توانند با ارائه کارت ملی و شناسایی نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار