معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های استان تهران

برداشتن گام های عملیاتی در جهت بهبودکیفیت آموزش و ارتقاء کمی وکیفی تجهیزات در هنرستان‌های کشاورزی

تهران (پانا) - به منظور آشنایی با امکانات و بررسی مسائل و مشکلات، بازدید یک روزه ای توسط اعضاء کارگروه ساماندهی هنرستان های کشاورزی شهرستان‌های استان تهران از هنرستان امام صادق(ع) رباط کریم انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برداشتن گام های عملیاتی در جهت بهبودکیفیت آموزش و ارتقاء کمی وکیفی تجهیزات در هنرستان‌های کشاورزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اعضاء کارگروه ساماندهی هنرستان‌های کشاورزی، از امکانات و تجهیزات هنرستان امام صادق(ع) رباط کریم در جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های فنی و تخصصی، آموزشی و تولیدی این هنرستان بازدید کردند.

اعضاء کارگروه ضمن بازید از مزارع، مراتع و امکانات موجود و سایربخش‌های کارگاهی و برنامه‌های آموزشی و اداری هنرستان، در جریان وضعیت اجرای کیفی پودمان های تخصصی و برنامه‌های آتی مدیریت هنرستان قرار گرفتند.

بهروز هاشمی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این بازدید ضمن اشاره به مشکلات هنرستان‌های کشاورزی در بحث آموزش و تلاقی آن با مباحث کمبود تجهیزات و تعمیرات و نگهداری، توسعه سرمایه‌های واحد آموزشی، کمبود نیروی انسانی و برخی مسایل دیگر ، ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی و استفاده از تجارب جمعی و الگو گرفتن از هنرستان های موفق،گام های عملیاتی دربهبودکیفیت آموزش و ارتقاء کمی وکیفی تجهیزات در هنرستان‌های کشاورزی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار